Handelsbetingelser

Colorlez I/S
Tullinsgade 10, 1. th.
1618 København V

Colorlez modtager betaling med alle VISA betalingskort og alle Mastercard betalingskort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen er afsendt.

Alle beløb er i DKK danske kroner og er inkl. moms.
Colorlez bruger godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Når du placerer din ordre, afsendes den som udgangspunkt inden for 24 timer. Vi anvender PostNord til levering af forsendelser. Vi bestræber os på at levere din ordre inden for 1-3 hverdage efter din bestilling.

Colorlez tilbyder gratis levering i hele Danmark. Ved levering til udlandet vil fragt blive pålagt ordren.

Vær opmærksom på at leveringer uden for EU , kan blive pålagt told og moms og at dette betales af modtager.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 2 år jf. Købeloven.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Såfremt du modtager et defekt produkt, skal du give os besked om dette hurtigst muligt.

Er reklamationen berettiget, vil vi sørge for fragtomkostningerne. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk kvittering for afsendelse, så du kan bevise at varen er sendt til os.

Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal du tage kontakt til vores kundeservice på support@colorlez.dk, og fremsende billeder der tydeligt viser det du reklamerer over. Hvis reklamationen er berettiget, vil du i korrespondancen med kundeservice blive informeret om det videre forløb.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på support@colorlez.dk. I din e-mail skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
ret.

Varens stand ved fortrydelsesret

Varen skal returneres ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Vedlæg venligst den fremsendte kvittering eller en kopi af denne. Hvis varen viser tegn på at være blevet brugt på en måde, så det kan siges, at det forringer værdien af varen, mister du retten til at returnere den. Det samme gælder for varens emballage

Når vi har godkendt returneringen og modtaget varen, overfører vi hele købsbeløbet tilbage til kontoen, hvorfra betalingen er foregået. Det er ikke muligt at få overført returbeløbet til en anden konto. Husk at gemme kvitteringen for afsendelsen, så du kan dokumentere, at varen er sendt afsted. Du betaler selv for alle fragtomkostninger ved returnering.

Anvend vores returportal.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, vil vi refundere beløbet til det kort hvor købet blev gennemført fra.

Klagemuligheder

Har du en klage over et produkt, som du har købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: support@colorlez.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal
her - http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Accepter handelsbetingelser

For at gennemføre købet skal du acceptere vores handelsbetingelser. 📜